ístupu nás všetkých.
Snahou pedagógov vyučujúcich na prvom stupni Špeciálnej základnej školy internátnej v Leviciach je učiť najmenších žiakov tak, aby radi chodili do školy, rozvíjali sa, cítili sa akceptovaní a naučili sa zručnostiam a poznatkom potrebným pre ich budúcnosť. Tieto aktivity sa uskutočnili aj vďaka projektu Školy pre budúcnosť 2004/2005.
Zapojením sa do projektu prácou pod názvom „Medovníkový domček“ a následným ocenením formou daru sa nám podarilo zrealizovať projekt, ktorého hlavným cieľom bolo vniesť do vyučovania radosť, smiech, spontánnosť, dosiahnuť, aby sa deti na vyučovaní cítili uvoľnene, aby nemali strach zo všetkého nového, čo ich v prvom ročníku čaká.
Nosným nápadom nášho projektu s názvom Medovníkový domček je poskytnúť mentálne postihnutým deťom 1. ročníka možnosť získavať nové poznatky v novom prostredí, ktorým je pre ne škola, formou hry, spevu, dramatizácie, čiže učiť sa hrou, spevom, pohybom v radostnej atmosfére. Využívame pritom prirodzené predpoklady všetkých, ale najmä rómskych detí na spev, tanec a dramatizáciu. Deťom sa zdá, že sa iba hrajú. Popri hre v tvorivom a inšpirujúcom prostredí zvládajú učivo prvého ročníka bez strachu, slzičiek a zbytočného memorovania.