i Jaroslava Holzera dozvedeli, že v roku 2005 by sa malo nástupište prekryť a svah za ním vysadiť drevinami a okrasnými kríkmi. Žiaľ, po roku možno konštatovať, že nástupište a jeho blízke okolie nezaznamenalo žiadne zmeny. Možno až na jednu. Posypový materiál dovezený v zime, dodnes nemal kto odviezť. Podľa Holzera, mesto nemá peniaze na prekrytie nástupišťa a za prenajatý pozemok, na ktorom stojí, musí majiteľovi (slovenským železniciam) platiť nájomné. Čo sa týka svahu medzi nástupišťom a cestou, za skrášľovanie nesú zodpovednosť technické služby mesta. Podobne, ako aj za kosenia zaburinených plôch vstupnej časti mesta, kadiaľ prechádzajú všetky miestne a diaľkové autobusové spoje. Nová Baňa má však aj ďalšie autobusové nástupište a to na Baníckom námestí. Vyše dvadsať autobusových spojov odtiaľto odchádza do Levíc, Tekovskej Breznice, Orovnice, Tekovských Nemiec, Čaradíc a Zlatých Moraviec, tri spoje do Žarnovice a ďalších desať spojov do Žiaru nad Hronom a Zvolena. Podobne, ako na nástupišti pri železničnej stanici, ani tu nenájdete žiadnu lavičku, kde by si cestujúci mohli položiť batožinu, ba ani jeden jediný kôš na odpadky. Na Baníckom námestí bola pred rokmi postavená čakáreň so sociálnymi zariadeniami. Budova je prenajatá podnikateľom, WC sú zatvorené a neslúžia svojmu cieľu. Z bývalej čakárne zostal len malý priestor, kde sa dá ukryť pred dažďom, samozrejme, v stoji a s batožinou buď v rukách alebo na holej zemi. Počas nášho rozhovoru s prednostom novobanského MsÚ Jaroslavom Holzerom, sa ohľadom lavíc informoval v technických službách. Žiaľ, k dispozícii nebola ani jedna. Na verejnom stretnutí primátora mesta Juraja Schwarza vo februári t. r. odzneli kritické pripomienky práve na technické služby. Hoci sa tohto stretnutia zúčastnili aj zástupcovia Banskobystrického samosprávneho kraja, nezúčastnil sa ho ani jeden poslanec mestského zastupiteľstva. A jedine tento mestský orgán má možnosť rozhodnúť o ďalšom pôsobení riaditeľa technických služieb. Poslanci by sa mali naozaj zamyslieť, či súčasný riaditeľ, popri svojich podnikateľských aktivitách, stačí na svoju prácu, za ktorú je platený. Ale aj nad skutočnosťou, že až 80 percent nákladov z rozpočtu TS ide na platy pracovníkov. Prednosta Jaroslav Holzer má plán, ako zracionálniť chod technických služieb. Musel by však byť priechodný u poslancov. Podobne, ako aj iné návrhy, ktoré by sa v meste mali riešiť. Napríklad neštandardné parkovanie v centre mesta.