áce v závislosti od poveternostných podmienok a stanovených priorít,“ vysvetľuje. „Táto zima dostatočne preverila našu pripravenosť, najmä techniku a organizáciu práce a pri extrémne nepriaznivých poveternostných podmienkach sme museli zabezpečovať zjazdnosť ciest aj za pomoci zmluvných partnerov.“
Zimná sezóna si vyžiadala v Žiari nad Hronom spotrebu 500 ton posypového materiálu, ktorým je štrk, a 140 ton technickej soli. Kosťov hovorí, „museli sme sa popasovať aj s technickými poruchami na vozidlách a strojoch, ktoré vznikali v priebehu zimnej sezóny. Tá bola naozaj náročná a namáhavá. Viac razy naše vozidlá, stroje a, samozrejme, aj naši zamestnanci, boli nasadení na čistenie viac ako 10 hodín nepretržite. Žiaľ, napadalo toľko snehu, že niekedy už nebolo miesto, kde sneh odhŕňať, najmä v časti IBV a na užších uliciach v meste,“ dodal Kosťov.
Autor: moj