ahlého svahu. „V čele vlaku bol dieselový rušeň série 750 094, ktorý sa vykoľajil prvou nápravou. Až na ohnutý predný pluh, rušeň nie je nikajo vážne poškodený,“ dodal.
Miesto, kde sa vlak vykoľajil, je ťažko prístupné, preto bola súprava troch vozňov s cestujúcimi odtiahnutá náhradným rušňom späť do železničnej stanice v Kremnických Baniach, odkiaľ bola až do obnovenia železničnej prevádzky o 16,19 hod. operatívne zabezpečená náhradná autobusová doprava. „Počas vykoľajenia vlaku cestovalo v súprave osobného vlaku pätnásť cestujúcich. Pri nehode sa ani oni, ani vlakový personál nezranili. Rušňovodič prekážku na trati včas spozoroval, ale nárazu do spadnutých skál už nedokázal zabrániť,“ dodal Čikovský s tým, že správca železničnej infraštruktúry všetky úseky tratí pravidelne sleduje a udržiava a preto sa podobné nehody stávajú len v ojedinelých prípadoch. V úseku medzi Kremnickými Baňami a Kremnicou už celé roky nezaznamenali žiadnu nehodu.