„Informácie o uhradenej sume za zájazd manželov Rodových sú pravdivé, CK Anna tour je dlžná im a ďalším klientom z tohto posledného zrušeného zájazdu, sú podpísané dohody o vrátení úhrad posledného zájazdu do 31.12.2006.
Problémy nastali nedodržaním zmluvy zo strany nášho gréckeho partnera, ktorý hrubým spôsobom porušil túto zmluvu a spôsobil našej cestovnej kancelárii škodu 30 000 eur, o čom sme klientov informovali. Neposkytol služby zmluvne dojednanej delegátky (v jednom prípade sa nám v noci dusil 2- ročný chlapček, delegátka aj partner mali vypnutý mobil, v druhom prípade úmrtie klientky, kde sa prípad opakoval, vypnuté mobily, v CK nikto) a klienti hľadali, samozrejme, pomoc telefonátom do Ostravy, kde sme na diaľku pomáhali. Po 3 dňoch od úmrtia nám volala neznáma Poľka z partnerskej kancelárie, že klientka nebola poistená a že je potrebné 3 000 eur na prevoz, takže sme začali konať a hľadať pomoc pôžičkou od klientov. Nakoniec vysvitlo, že poistená bola. Grécky partner nás hrubo oklamal pri podpise zmluvy, že naša CK môže v apartmánovom dome Cronos variť a dôstojne servírovať polpenziu (varil kuchár CK) na veľkej terase domu. Po troch turnusoch, to znamená už v júni nastali veľké problémy, kedy do domu prišiel otec jeho majiteľa a zistil, že sa poskytujú tieto služby, o ktorých partner pomlčal a nás oklamal. Otec majiteľa napadol kuchárov CK nožom, vyhadzoval náradie kuchyne a demoloval ju pred klientmi.
Naša CK bola nútená zabezpečiť nové priestory, zmenil sa spôsob podávania stravy v obedároch, museli sme kúpiť auto na rozvoz stravy, platiť náhradné ubytovanie kuchárom, prijať nové brigádničky, aby sa služba zabezpečila.
Naša CK bola najväčším partnerom Zovas Travel, doviezla mu najviac klientov a o to bolo absurdnejšie, že partner od nás žiadal za dva posledné turnusy doplatky za ubytovanie nad rámec dohody a zmluvy. Keďže sme odmietli, jeho svojvôľa a bezcharakternosť bola bezhraničná, žiadal doplatok od klientov pod hrozbou neubytovania.
Spôsobil týmto absolútny finančný kolaps, a aj klienti (kolektív), ktorí 2 turnusy začiatkom leta strávili v absolútnej spokojnosti a preto si objednali jeden z predposledných zájazdov a boli práve v paľbe vydierania pána Zovasa a aj nášho prepravcu, si už u nás neobjednali v októbri leto 2007, čo by nám bolo pomohlo preklenúť finančné straty pána Zovasa do ich vymoženia súdnou cestou. Uverejnenie tejto kauzy bez našej prítomnosti vyvolalo v Čechách nedôveru a zdesenie (odvysielané v českej televízii v decembri 2006, pozn. redakcie).
K vyjadreniu manželov Rodových o zrušenej pobočke v Čadci len toľko, bola zrušená z dôvodu finančnej neefektívnosti, ale sídlo zostalo.“