Futbalová atmosféra na štadiónoch...

Určite každý z nás sa už zúčastnil na nejakom tom športovom, či už futbalovom, hokejovom, basketbalovom alebo inom športovom podujatí (zápase), kde mal možnosť prežiť opravdivú, vynikajúcu, teda skutočnú náladu a atmosféru, či už na tribúne, štadióne, v hale alebo na ihrisku, kde fanúšikovia neustále povzbudzovali svojich hráčov. A zasa naopak istotne mal možnosť zažiť aj opačnú situáciu, keď sa na nejakej tej športovej akcii zišiel len veľmi malý počet divákov a priaznivcov športu. Tak si teda každý z nás mohol všimnúť, aký veľký rozdiel je keď sa zíde „plný kotol“, ktorý neustále skanduje, povzbudzuje a ženie svojich hráčov dopredu k tomu, aby podali lepšie výkony a tak nakoniec zaslúžene zvíťazili a naopak keď sa tribúny zaplnia len sem tam - kde tu. Žiaľ v dnešnej dobe sa však nedá povedať, čo dosvedčuje aj samá skutočnosť, že nie na všetkých športových udalostiach diváci a fanúšikovia vytvoria pre aktérov hry, či už futbalu, hokeju alebo iného športu takú priaznivú a povzbudzujúcu atmosféru, ktorá by im dodávala ešte viac snahy, zvýšila chuť po víťazstve, aby sa napokon mohli tešiť z víťazstva spolu s fanúšikmi. Veď určite sme už počuli, ako sa hovorí „diváci sú dvanástym hráčom na ihrisku“, čo sa dá potvrdiť aj tým, že hráči pri čo najväčšom počte divákov sú čoraz viac motivovaný k lepšiemu výkonu a konečnému výsledku nielen vonkajšou atmosférou a diváckou kulisou, ale potom následne aj vnútorne – samí sebou. Samotní hráči si pri zaplnenej tribúne alebo hale uvedomujú aj vnútorne, že diváci a fanúšikovia, ktorí sa prišli pozrieť na zápas chcú vidieť čo najlepší výkon od svojich hráčov a tak si odniesť zo zápasu alebo iného športového podujatia so sebou pekný športový zážitok, ktorý bude v ich spomienkach čo najdlhodobejšie rezonovať v pozitívnom slova zmysle. Čím väčší počet divákov sa zíde na zápase svojho mužstva, ktorému fandí, tým viac sa aj hráči snažia, ako sa hovorí „nechať svoje srdce na ihrisku“, podať čo najlepší zo svojich výkonov, aby nesklamali svojich fanúšikov. Veď predsa čo najhojnejšou návštevou športového podujatia môže divák očakávať najlepší športový zážitok a vytvorenú atmosféru. Určite to nemusí platiť vždy, ale vo väčšine prípadoch to tak býva, o čom sa môžeme presvedčiť každý na vlastné oči, ako „skalní fanúšikovia“ neustále ženú svojich miláčikov dopredu, čím im dodávajú sily aj keď sú neraz so svojimi silami už na dne a tak ťažia z posledných síl. Vtedy sa najviac ukáže sila publika, silný moment, keď fanúšikovia povzbudzujú svojich hráčov neustále a vytrvalo až do víťazného konca. Predsa však o víťazstvo a úspech sa športovci delia napokon aj so svojimi fanúšikmi, lebo bez nich a ich podpory by možno nedosiahli taký vynikajúci výsledok ako sa im podaril, keby ich nepovzbudzovali a neboli im oporou aj v tých najhorších časoch a najťažších chvíľach počas športového súťaženia. Aj na začiatku novej futbalovej sezóny by určite všetkých hráčov v jednotlivých futbalových mužstvách potešila čoraz väčšia návštevnosť divákov tak na domácich zápasoch, ako aj na súperovej pôde. Veď predsa hráči sa budú určite snažiť „ukázať v tom najlepšom svetle“, keď ich budú povzbudzovať na každom futbalovom zápase stovky hlasov ich fanúšikov, za čo sa im budú naopak hráči chcieť odvďačiť svojimi absolútnymi výkonmi predvedenými na ihrisku. Pri neustálom a vytrvalom povzbudzovaní hráčov je veľká pravdepodobnosť, že ich tak diváci vyburcujú k čo najlepším výkonom s ktorým bude spokojný aj náročný futbalový fanúšik. Ak hráčom vytvoríme primeranú futbalovú atmosféru vtedy sa určite dostavia aj lepšie herné výsledky jednotlivých mužstiev futbalovej súťaže. A preto poďme aj my svojou účasťou prispieť k dobrej futbalovej atmosfére na našom štadióne a spolu s ostatnými divákmi ako sa vo futbalovej verejnosti hovorí „byť 12 hráčom na ihrisku“. MARIÁNSABALA
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najčítanejšie na My Žiar

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 973
  2. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 17 142
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 547
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 976
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 520
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 454
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 965
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 463
  1. Ondřej Havelka: Starý zákon pohledem poutníka. Bible jako nejstarší cestopis odhalující smysl Cesty 10/11
  2. Rado Surovka: Chameleón prezidentom ?
  3. Martin Škopec Antal: Pokus o zjednotenie spoločnosti je utopickým blúznením
  4. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (29.3. - 4.4.1924)
  5. Miroslav Lukáč: Milý Peťko! Nechcel by som ťa ani za suseda, ani za stojan na bicykel.
  6. Ľuboslav Farkaš: Veľkonočné priane
  7. Ivan Mlynár: Šedá kôra chodiacej kópie Mariana Kotlebu, Tomáša Tarabu, vyprodukovala ďalšie verbálne fekálie.
  8. Jozef Ďanovský: Medžugorie na Veľkú noc
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 46 477
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 659
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 462
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 8 663
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 463
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 380
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 352
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 436
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Žiar - aktuálne správy

Vpravo Anton Ulbricht, konateľ spoločnosti Tanawa, ktorá vyrába tatranskú minerálku.

V ďalšej časti seriálu Príbeh značky sme hovorili s konateľom spoločnosti Tanawa.


Oravský hrad.

Na svoje si prídu všetky vekové skupiny.


Konateľ spoločnosti Tanawa Anton Ulbricht.

Toto je príbeh značky Tatranská minerálka.


Táto show ROZPÁLI TOPFEST na žilinskom letisku 29. júna!


  1. Ondřej Havelka: Starý zákon pohledem poutníka. Bible jako nejstarší cestopis odhalující smysl Cesty 10/11
  2. Rado Surovka: Chameleón prezidentom ?
  3. Martin Škopec Antal: Pokus o zjednotenie spoločnosti je utopickým blúznením
  4. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (29.3. - 4.4.1924)
  5. Miroslav Lukáč: Milý Peťko! Nechcel by som ťa ani za suseda, ani za stojan na bicykel.
  6. Ľuboslav Farkaš: Veľkonočné priane
  7. Ivan Mlynár: Šedá kôra chodiacej kópie Mariana Kotlebu, Tomáša Tarabu, vyprodukovala ďalšie verbálne fekálie.
  8. Jozef Ďanovský: Medžugorie na Veľkú noc
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 46 477
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 659
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 462
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 8 663
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 463
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 380
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 352
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 436
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu