V redakcii nás navštívil jeden z nespokojných zákazníkov. Bol rozhorčený, že v obchodnom dome mu namiesto polkilového rascového chleba nablokovali kilový zemiakový chlieb. Rozdiel v cene bol 24 korún, ktoré mu však po jeho reklamácii vrátili.
„Tento omyl bol spôsobený tým, že nešlo o balené pečivo, ale chlieb bez obalu. Keďže tam nie je čiarový kód, chybu urobila pokladníčka. Nestáva sa to často, nikto však nie je neomylný,“ povedal pre MY Luboš Morvai, riaditeľ obchodného domu Tesco v Žiari nad Hronom. Niekedy sa v pokladni naúčtuje úplne iná cena, akou bol tovar označený. „Môže sa to stať, ale my to sledujeme a snažíme sa tomu vyhnúť. Je tu viac ako 20-tisíc tovarových produktov a nie vždy je v ľudských silách správne označiť každú jednu cenu,“ pokračuje. Tvrdí, že akonáhle si tento omyl nejaký zákazník všimne, môže ho reklamovať a cenový rozdiel mu vrátia. „Poskytujeme službu zákazníkom, v rámci ktorej môžu do desiatich minút doniesť akýkoľvek tovar bez udania dôvodu. Ak je nepoškodený, peniaze im vrátime. Samozrejme, netýka sa to čerstvých potravín,“ dodal.
Aj zákazníkovi, ktorý na problém poukázal, bol finančný rozdiel bez zbytočných prieťahov vrátený, a tak mohol spokojný odísť.
(ešte)