KREMNICA.
"Jedna je zameraná na prefinancovanie tlačových materiálov, ktoré by propagovali mesto a región, druhá časť projektu na vytvorenie nového webového portálu, tretia by mala byť zameraná na rozvoj podujatí," uviedla vedúca oddelenia školstva, kultúry a športu Mestského úradu v Kremnici Hana Zlatošová. Projekt by si mal vyžiadať približne 145-tisíc eur.
Podľa Zlatošovej sa pri propagačných materiáloch zamerali na finančnú podporu bedekera v dvoch jazykových mutáciách a tiež drobných propagač-ných materiálov, ako sú pohľadnice či skladačky. Tlačového materiálu o meste je totiž nedostatok, navyše je už neaktuálny.
Financie chcú tiež získať na najnákladnejšie a najpopulárnejšie kultúrne a športové podujatia, ktoré sa v priebehu roka v meste uskutočňujú. Napríklad Cechové hody, Kremnické gagy i Biela stopa. "Tieto podujatia majú v meste históriu, majú svoju tradíciu. Takže naozaj by sme nechceli, aby boli finančne poddimenzované."
Internetový portál, na ktorý sa z projektu vyčlenilo 60-tisíc eur, má propagovať Kremnicu a okolie na internete. Okrem bežných informácií, ako kalendár podujatí, by tu mali záujemcovia nájsť aj 3D model historického centra mesta alebo panoramatické pohľady na zaujímavé exteriéry a interiéry Kremnice.