Nedeľa, 29. marec, 2020 | Meniny má Miroslav

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prišli za lyžovačkou, autobusu sa nedočkali (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Absolútna arogancia

a konanie proti ľudom - ukážka ako ny to vypadalo ak by vládol smer a Kotleba v jednej vláde !!!!
 

 

Keď situácia v kraji, kde Kotleba a Smer nevládnu, je takou skvelou názornou ukážkou, ako by to vyzeralo, keby Kotleba a Smer vládli, o koľko názornejšou ukážkou, ako by to vyzeralo, keby Kotleba a Smer vládli, by bola situácia v kraji, kde Kotleba a Smer by vládli!
 

 

Treba pripomenúť kto zo SAD Zvolen požičal Pelegrinimu 55tis€ na jeho luxusný byt. Nečudujem sa že Pelegrini bráni svojich ľudí zo SAD Zvolen a ich veľmi tučné zisky. Treba dodať že zmluvy kotoré súd označil za nezákonné podpísal Kotleba. Toto je krásna ukážka spolupráce LSNS - SMER.https://www.cas.sk/clanok/6806...
https://www.etrend.sk/ekonomik...
 

 

no, keby tam bol smer a kotleba, tak autobusy by jazdili :-)
akurat za 3x vacsie peniaze ako v rakusku
 
Hodnoť

 

Lunter nie je Smer ani Kotleba. Asi je to o podmienkach. Chcel usetrit zupe, vysledok je ziaden bus. Dost zly deal. Detaily poznaju len zmluvne strany, ale hra sa na vysledok. A ten je z pohladu ludi velmi zly.
 
Hodnoť

 

Pán Lunter manažérsky zlyhal. Mal by vyvodiť politickú zodpovednosť a odstúpiť.
 
Hodnoť

 

https://www.aktuality.sk/clano...
prečítajte si vyjadrenie primátorky mesta Zvolen, čo sú zač v SAD Zvolen.
 
Hodnoť

dva pohlady

pohlad mesta/kraja: zabezpecit sluzby pre obyvatelov za rozumnu cenu. zmluva je neplatna, podla rozhodnutia sudu, takze pozadovat jej plnenenie je ....
pohlad dopravcu: poskytnneme sluzbu za nami stanovenu cenu. nechcete? nemusite, my nebudeme poskytovat

je jasne ze maslo na hlave je u oboch. nicmenej za situaciu je zodpovedny kraj, ktory mal byt pripraveny na kazdu moznost a hlavne zabezpicit dopravnu obsluhu. je logicke ze dopravca bude hajit svoj zaujem. jednoducho povedane robit sluzbu pod svoju cenu nema zmysel. ano, riziko tohto je ze pride celkom o danu sluzbu, ale to je jeho problem a kraj mal mat alternativne riesenie. zatial len pouzivaju natlak a osocovanie co zjavne nefunguje. v principe ani nemoze fungovat, skor by som ako dopravca reagoval este striktnejsie.
 

 

A dopravca co deklaruje mesačne náklady 3mega eur si môže donekonečna sedieť a nerobiť nič? Jasne nejazdí ma náklady nižšie, no nie žiadne... Ci nebodaj dopravca dokázal v regulovanom segmente nahanobit zisky že teraz môže roky vyčkávat alebo prestane vyplácať šoférov??

Prečo je malo šoférov? Lebo poloprivatizovane sadky neplatili ani doteraz poriadne, dokrivili systém a teraz sa ohanaju že tých pár posledných šoférov majú oni zazmluvnenych...

Je pravda, že mesto sa slabo pripravilo na nie nezmyselný boj... Ale postoj dopravcu iste nemá nič spoločné s ekonomickymi a morálnymi hodnotami...
U nás sa to vola vypalnictvo...
 


Už ste čítali?